NURLUMUTFAKTA ÖĞLEN YEMEĞİ MENÜSÜ

Bu hafta Nurlumutfakta``da yine keyifli bir öğlen davetimiz vardı...

Yemekler,tatlılar seçildi.Menü günler önceden hazırlandı,ön hazırlıklar yapıldı.

Bu davet menümüz,geçen haftaki menümüze göre daha bir detaylıydı..Misafirlerimiz daha kalabalıktı,onlara göre çeşidimizi daha çoğalttık..

Her zamanki gibi salatalar,soğuk başlangıçlar,sıcak yemekler ve tatlılar olarak üç bölümden hazırlanmıştı..

Menümüzde neler mi vardı???

Salata olarak`:Akdeniz yeşillikleriyle ve kuru domatesli YEŞİL SALATA,Pancarlı ,Bakliyatlı Semizotu Salatası,Salatalıklı Patates Salatası ,Bezirgani Salatası,Tahin Soslu Kabak Sote vardı..



Ara sıcak olarak,favori lezzetimiz Etli Talaş Böreği ve çok sevilen her davetimizin gözde lezzeti Etli Yaprak Sarmamız vardı..

Ana yemeğimiz ise Ispanak Yatağında Tavuk Sarmaydı..Yanında ise yine çok sevilen bir lezzetimiz Fıstıklı Üzümlü Pilav servis ettik..



Tatlı büfemiz ve çay saatimiz ise yine bir şölendi...

En sevdiğim bölüm,kendimi tatlı yapmaktan alamıyorum:))

Tatlı büfemizde Çilekli Cupcheesecake,Tel Kadayıflı Pannacotta,Expresso Chiffon Kek ve içi meyva salatası dolu olan Çikolata çanaklarımız vardı...Her zamanki gibi sevgimizi katarak pişirdiğimiz ve sevgiyle ikram ettiğimiz lezzetlerimizin yanında bol sohbet ve kahkaha vardı..

Unutmayın!!! Misafir evin çiçeğidir!!!


26 yorum:

  1. Ellerinize sağlık bu ne sofra böyle kuş sütü eksik sanki sunumlar da harika herşey dört dörtlük sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Özgen Hanım..sevgiler:))

      Sil
  2. Hangisine bakacağıma şaşırdım hepsi birbirinden güzel sunumlar ayrı güzel ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Süper harika bir sofra hazırlamışsınız. Misafirleriniz kendilerini çok şanslı hissetmişlerdir herhalde. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem hanım çok teşekkürler,sevgiler..

      Sil
  4. Delicious buffet... with the great variety of desserts too :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  5. Harikaa bir sofra şimdi orada olmak vardı :))Hem şık hem lezzetli görünüyor.Emeğine sağlık. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buyurun her zaman beklerim,evimi misafirsiz düşünemiyorum:))teşekkürler..

      Sil
  6. Bu davete katilanlari kiskandim:)) bir gun cat kapi yapacagim :)) hersey muhtesem gozukuyor ellerine saglik..Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa kısakanma arkadaşım,her zaman kapım ve sofram açık:))teşekkürler..

      Sil
  7. Merhaba süper bir davet . mini chescake açıkça tarifini yazabilirmisiniz. lütfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,cheesecake yazısının üzerine tıklarsanız,tarif karşınıza çıkacaktır..

      Sil
  8. menü o kadar zengin ki canım.harika görünüyor.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Hangisine bakacağımı şaşırdım, ellerinize sağlık...süper...

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Nursen hanım , ben size daha öncede yazmıştım günüm olduğunu o güzel kuplarınızdan yapmak istiyorum ama hangisini yapacağıma karar veremedim bir de ıspanaklı kişiniz var onu da çok beğendim size çok zahmet vermezsem ener bana bir menü önere bilir misiniz? Öğlen yemeği menüsü çok şık görülüyor ellerini dert görmesin inşallah kendinize iyi bakın öpüyorum...Fatma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Fatma hanım,tesekkürler..davetiniz için Patlıcanlı Pilavveya yağ mantısı,kerevizli tavuk salata,bakliyatlı pancar salatası,ıspanaklı veya pırasalı kiş.,fırında kabak ızgarayı yapabilirsiniz.Tatlı olarakta tel kadayıflı panna cotta,cheesecakelerden her hangi birini yapabilirsiniz..sevgiler

      Sil
  11. Nurşencim süper lezzetli bir öğlen yemeği!!!
    Ellerine sağlık komşucum, tavuklu sarmayı halen merak ediyorum???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pırılcım teşekkürler,bir benzer tarifi blogda var.Onada bakabilirsin..Bunuda en kısa zamanda yazacağım.

      Sil
  12. Muhteşem ötesi.Ne yazsam az kalacak.Maşallah sana arkadaşım gerçekten

    YanıtlaSil

Image and video hosting by TinyPic

Nurşen Aksoy

Image and video hosting by TinyPic